Logo Horeca Heaven
ma - vr: 08:30 - 17:00 +31 (0)85 0768 998
Logo Horeca Heaven
Logo Horeca Heaven Account

U dient eerst in te loggen

Inloggen Registreren
Logo Horeca Heaven

Uw winkelwagen is leeg.

Verzending & bezorging

Levertijden
De levertijden zijn gebaseerd op werkdagen. Onze levertijden varieren per product, merk en aantal. De verwachte levertijden zijn afhankelijk van de leverancier en bedragen in de regel 24-48 uur.

Verzendkosten
De bijdrage in de handlings en verzendkosten worden getoond bij het afrekenen van uw winkelwagen, tot € 250 bedragen deze € 9,95.

Levertijd bij vooruitbetaling
Besteld u met een bankoverschrijving, dan ontvangt u uw bestelling 1 - 2 werkdagen nadat wij uw betaling op onze rekening hebben ontvangen. Dit kan afhankelijk van de bank tot 2 werkdagen duren, wanneer wij de betaling bij geschreven hebben krijgt u per email een bevestiging.

Vertraging tijdens verzending
In uitzonderlijke gevallen doet DPD in plaats van 24 uur langer over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 4 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk het onze bevestigings e-mail bij de hand te houden wanneer u ons belt. 

Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd
Een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.
Wanneer het product ondanks onze uiterste inspanning om informatie up to date te houden, toch niet leverbaar is.
Het is ook mogelijk dat we uw vooruitbetaling 10 dagen na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen hebben. Dit geldt alleen als u voor de betaalmethode ‘bankoverschrijving’ heeft gekozen.

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald hebt, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug of sturen in overleg met u alsnog het product toe.

Levering op de Wadden eilanden
Voor briefpost en pakketpost bestellingen zijn hier geen extra kosten aan verbonden. Deze worden volgens de standaardprocedure verstuurd. Voor producten geleverd via onze transportdienst (koelkasten & grootkeuken apparatuur) worden wel extra kosten berekend. De producten worden in het laatste geval afgeleverd bij het distributiecentrum voor het betreffende eiland. Wij verzoeken je om contact op te nemen met het distributiecentrum om een bezorg afspraak in te plannen.